Predstavitev
Copywriting
Copywriting Pisanje besedil
Ta članek govori o pisanju oglasov in drugih oblik trženjskega komuniciranja. Ne sme se mešati z avtorskimi pravicami .
Nauči se več
Ta članek potrebuje dodatne navedbe za preverjanje .
Copywriting je dejanje ali poklic pisanja besedila z namenom Copywriting oglaševanja ali drugih oblik trženja . [1] Izdelek, imenovan kopija ali prodajna kopija, je pisana vsebina, katere namen je povečati prepoznavnost blagovne znamke Copywriting in na koncu prepričati osebo ali skupino, da sprejme določen ukrep. [2]
Copywriting Avtorji kopiranja pomagajo pri ustvarjanju Copywriting panojev , brošur , katalogov , besedil v obliki jingle , oglaševanja revij in časopisov , prodajnih pisem in druge neposredne pošte , scenarijev za televizijske ali radijske reklame, oznake , bele knjige , objave v družabnih medijih in druge tržne komunikacije Copywriting .
Vsebina
Zaposlovanje
Številni Copywriting tekstopisci so zaposleni v Copywriting marketinških oddelkih, Copywriting oglaševalskih agencijah , Copywriting podjetjih za odnose z javnostmi , v agencijah za pisanje kopij ali so samozaposleni kot samostojni podjetniki, kjer se stranke gibljejo od majhnih do velikih podjetij.
Reklamne agencije Copywriting ponavadi najamejo Copywriting avtorje kopij kot del ustvarjalne ekipe, v kateri sodelujejo z Copywriting umetniškimi direktorji Copywriting ali Copywriting kreativnimi direktorji . Copywriting Avtor avtorskih kopij napiše Copywriting kopijo ali Copywriting skript za Copywriting oglas, ki v veliki meri temelji na Copywriting informacijah, pridobljenih od stranke. Copywriting Umetniški vodja je odgovoren za vizualne vidike Copywriting oglaševanja in, zlasti v primeru tiskarskih del, Copywriting lahko nadzira produkcijo. Copywriting Vsak član ekipe lahko predstavi celotno idejo (ki jo običajno imenujemo koncept) in postopek sodelovanja pogosto izboljša delo. Copywriting Nekatere agencije so specializirane za servisiranje določene panoge ali sektorja. [2]
Copywriting Agencije za Copywriting pisanje besedil združujejo Copywriting avtorsko pisanje z vrsto Copywriting uredniških in Copywriting povezanih storitev, ki lahko vključujejo Copywriting svetovanje pri Copywriting določanju položaja in Copywriting sporočil, družbene medije, optimizacijo iskalnikov , urejanje razvoja, urejanje kopij , lektoriranje , preverjanje dejstev , pisanje besedila in postavitev strani . Nekatere Copywriting agencije zaposlujejo notranje pisalce, druge pa uporabljajo zunanje izvajalce ali samostojne Copywriting strokovnjake.
Copywriting Kopirni stroji sodelujejo tudi pri trgovskih verigah, Copywriting založnikih knjig ali drugih Copywriting velikih podjetjih, ki se pogosto oglašujejo. Lahko se tudi zaposlijo za Copywriting pisanje reklamnih sporočil za Copywriting časopise, Copywriting revije in Copywriting izdajatelje televizijskih programov.
Nekateri Copywriting avtorji Copywriting tekstopiscev delajo kot neodvisni Copywriting izvajalci ali samostojni Copywriting izvajalci in pišejo za različne stranke. Copywriting Lahko delajo v pisarni stranke, Copywriting coworking pisarni, Copywriting kavarni ali na Copywriting daljavo od doma.
Copywriting Avtorji kopiranja so podobni Copywriting tehničnim pisateljem in Copywriting kariere se lahko prekrivajo. Copywriting Na splošno pa je tehnično pisanje namenjeno obveščanju in poučevanju bralcev, namesto da jih prepričuje. Na primer, Copywriting tekstopisec napiše oglas za Copywriting prodajo avtomobila, tehnični avtor pa napiše uporabniški priročnik, v katerem pojasni, kako ga uporabljati.
Copywriting Izobraževanje
Copywriting Tradicionalno je bila količina izobrazbe, ki je potrebna za pisanje Copywriting avtorskih besedil, najpogosteje diplomirala iz Copywriting angleščine, Copywriting oglaševanja ali Copywriting trženja. To se še vedno pogosto dogaja pri internih piscih Copywriting besedil. Vendar pa se samostojni pisci Copywriting tekstopiscev danes lahko naučijo obrti pri tečajih kopiranja ali mentorjih. Številne stranke sprejemajo ali celo raje pišejo vzorce preko uradnih poverilnic za Copywriting kopiranje.
v letu 2018 poročal o letni srednji plači 62,170 dolarjev za pisatelje in avtorje. Leta 2019 je izjavil, da se pričakovana plača za tekstopise giblje od 35.000 do 73.000 dolarjev. [3]
Znani Copywriting tekstopisci
Nadaljnje informacije: Seznam avtorjev
Od takrat so nekateri avtorji kopij postali znani v panogi, ker so ustanovili velike Copywriting oglaševalske agencije, drugi pa zaradi svojega življenjskega dela Copywriting. Številni ustvarjalni umetniki so delali kot Copywriting tekstopisci, preden so postali znani na drugih področjih. [7]
Oblike Copywriting
Internet Copywriting
Dodatne informacije: Vsebina trženje in razvoj Copywriting spletnih vsebin
Copywriting Internet je razširil paleto možnosti kopiranja, tako da vključuje ciljne strani in drugo Copywriting spletno vsebino, Copywriting spletne oglase, Copywriting e-poštna sporočila, Copywriting bloge, Copywriting socialne medije in druge oblike Copywriting elektronske komunikacije.
Internet je Copywriting prinesel nove priložnosti, da se učijo svoje obrti, raziskujejo in si ogledujejo delo drugih. Naročniki, tekstopisci in umetniški direktorji se lažje poiščejo, s čimer se svobodno uravnotežijo kot možnost zaposlitve. Obstaja tudi veliko novih spletnih mest, zaradi katerih postane Copywriting postajanje samostojnih avtorskih kopij veliko bolj organiziran postopek.
Copywriting Optimizacija iskalnikov (SEO)
Copywriting Spletna kopija lahko med svoje cilje vključuje doseganje višjih uvrstitev v iskalnikih. To vključuje strateško umeščanje in ponavljanje ključnih besed in besednih zvez na spletnih straneh, vendar pisanje na način, ki bi ga človeški bralci ocenili kot Copywriting normalno.
Copywriting Založništvo knjig
Pri Copywriting založništvu knjig , loputa ali jakna je izvleček knjige, ki je na notranji strani iz trde platnice; zadnja kopija je podobno besedilo, običajno krajše, na zunanji zadnji platnici; in kopija kataloga je povzetek, ki je napisan za izdajateljev katalog. To je še en način, kako kopiranje uporablja pisanje, da prepriča kupca, da razvije zanimanje za Copywriting izdelek.
- Ključne besede:
Poslovna ocena
0.0 povprečje glede na 0 Mnenja
Dodatna kontaktna okna

Certifikat - 2024


Certifikat - 2025

COPYWRITING
Copywriting