Image
Image
5069
  • Računovodstvo
  • VODENJE RAČUNOVODSTVA IN DAVČNIH EVIDENC, DAVČNO SVETOVANJE, RAČUNOVODSTVO LJUBLJANA
Zaupanja vredni
https://www.info-slovenija.si/media/com_jbusinessdirectory/pictures/listings/m/logonew21102.jpg

VODENJE RAČUNOVODSTVA IN DAVČNIH EVIDENC, DAVČNO SVETOVANJE, RAČUNOVODSTVO LJUBLJANA Priporočamo

Pot za Brdom 102, 1000 Ljubljana, Osrednjeslovenska

Galerija slik

Predstavitev

 

NAGOVOR DIREKTORICE

GAZETA d.o.o. je podjetje, ki opravlja računovodske storitve in posredništvo.

Naša konkurenčna prednost je celosten in osebnosten pristop k poslovnim partnerjem.

Podjetje je bilo ustanovljeno leta 2002 in je ves čas svojega obstoja usmerjeno k rasti in stabilnosti poslovanja. Poleg strokovnega vodenja poslovnih knjig zagotavljamo tudi strateško svetovanje in nenehno izobraževanje naših strank s področja računovodenja, davkov, finančnega poslovanja in strategije podjetja.

Direktorica podjetja Marija Horvat, dipl. ekon., višja predavateljica ima dolgoletne izkušnje s področja računovodstva, finančnega poslovanja, kakor tudi z davčnega in delovno pravnega področja. Svoje izkušnje je nabirala, kot vodstvena delavka v velikih slovenskih podjetjih. Kot članica nadzornega sveta dobro pozna tudi zakonodajo s področja gospodarskih družb in obligacijsko zakonodajo. Aktivna je tudi na področju izobraževanja, saj je višja predavateljica, članica sveta šole in članica četrtne skupnosti, ter članica nadzornega odbora Mestne občine Ljubljana.

Vizija podjetja je usmerjena k dolgoročnemu in stabilnemu poslovanju in take so tudi poslovne odločitve. Naše stranke, se pri nas počutijo varno in zadovoljno. Usmerjamo jih k pozitivnim trendom rasti, ustvarjanju dodane vrednosti in pozitivnemu finančnemu toku.

V dobro zastavljeni dolgoročni strategiji podjetja ni bojazni, da podjetje ne bi preživelo. Večino informacij, ki jih nujno potrebuje pri pravilnem odločanju o nadaljnjih strategijah podjetja, pa lahko dobi že iz računovodskih poročil, ki jih morda marsikdo še ne razume in se ne zaveda njihovega pomena. Doseči likvidnost in rentabilnost poslovanja je zahtevna naloga, saj je potrebno poznati tudi različne možnosti za investiranje, financiranje z zadolževanjem, optimizacijo davkov, zavarovanje terjatev – to pa zahteva natančno zahtevane finančne cilje.

RAČUNOVODSKE STORITVE

Vodenje poslovnih knjig za vse oblike kapitalskih družb, samostojne podjetnike in društva Knjiženje in kontiranje poslovnih dogodkov;
Vodenje davčnih knjig in vseh ostalih evidenc, ki so potrebne za mesečni in trimesečni obračun DDV- ja, ter posredovanje podatkov davčni upravi;
Vodenje poslovnih kartic za posamezne poslovne partnerje, pošiljanje opominov, izračun zamudnih obresti, usklajevanje in potrditve medletnih letnih stanj;
Mesečni obračun plač, bonitet, povračil stroškov zaposlenim, obračun regresa za letni dopust, izračun avtorske in podjemne pogodbe, izračun stroškov najema, obračun potnih stroškov;
Izdelava medletnih in letnih poročil, za statistične, davčne in bančne potrebe za pridobitev bančnih posojil, limitov in morebitnih drugih storitev;
Priprava in oddaja mesečnih poročil ((Ajpes, Durs, BS(SN,SKV,C…), statistika));
Vodenje registra osnovnih sredstev, obračun medletne in letne amortizacije, prevrednotenja in izločitve skupaj z inventurnimi navodili za letne popise sredstev in njihovih obveznosti do virov sredstev;
Vodenje stroškovnega računovodstva po stroškovnih mestih in stroškovnih nosilcih; Izdelava statističnih finančnih računov;
Vodenje plačilnega prometa in priprava plačilnih nalogov, tudi uvajanje v e- plačilni promet: Izdelava celostnih rešitev za organizacijo vašega poslovanja;
Priprava projektov in dokumentacije za javne razpise (podjetniški sklad…);
Izdelava letnih zaključnih računov; Izdelava letnih poslovnih poročil; Izdelava planskih aktov

RAČUNOVODSKA ADMINISTRACIJA
Fakturiranje blaga in storitev;
Vodenje blagajniškega poslovanja;
Vodenje materialnega in blagovnega poslovanja;
Pisna in elektronska komunikacija z davčno upravo, stranko, poslovnimi partnerji;
Finančna analiza poslovanja, podprta z kazalniki in grafično obdelavo;
Pomoč in uvajanje v office okolja;

POSLOVNA PODPORA

Priprava e-izvršb in opominov in obračuna obresti;
Vodenje kadrovske evidence, sestavljanje pogodb o zaposlitvi, prijava potreb po delavcih;
Prijava in odjava v obvezno zavarovanje;
Arhiviranje, urejanje dokumentacije in navodila v zvezi s tem;
Spremljanje podatkov o višini plač, povračilih stroškov v zvezi z delom in drugih statističnih podatkov, ki se objavljajo v uradnem listu;
Vodenje poslovnih knjig za vse oblike kapitalskih družb, samostojne podjetnike in društva Knjiženje in kontiranje poslovnih dogodkov;
Vodenje davčnih knjig in vseh ostalih evidenc, ki so potrebne za mesečni in trimesečni obračun DDV- ja, ter posredovanje podatkov davčni upravi;
Vodenje poslovnih kartic za posamezne poslovne partnerje, pošiljanje opominov, izračun zamudnih obresti, usklajevanje in potrditve medletnih letnih stanj;
Mesečni obračun plač, bonitet, povračil stroškov zaposlenim, obračun regresa za letni dopust, izračun avtorske in podjemne pogodbe, izračun stroškov najema, obračun potnih stroškov;
Izdelava medletnih in letnih poročil, za statistične, davčne in bančne potrebe za pridobitev bančnih posojil, limitov in morebitnih drugih storitev;
Priprava in oddaja mesečnih poročil ((Ajpes, Durs, BS(SN,SKV,C…), statistika));
Vodenje registra osnovnih sredstev, obračun medletne in letne amortizacije, prevrednotenja in izločitve skupaj z inventurnimi navodili za letne popise sredstev in njihovih obveznosti do virov sredstev;
Vodenje stroškovnega računovodstva po stroškovnih mestih in stroškovnih nosilcih; Izdelava statističnih finančnih računov;
Vodenje plačilnega prometa in priprava plačilnih nalogov, tudi uvajanje v e- plačilni promet: Izdelava celostnih rešitev za organizacijo vašega poslovanja;
Priprava projektov in dokumentacije za javne razpise (podjetniški sklad…);
Izdelava letnih zaključnih računov; Izdelava letnih poslovnih poročil; Izdelava planskih aktov

UVOZ/IZVOZ

Vodenje računovodskih evidenc izvoza in uvoza blaga in storitev v območju EU in v tretji svet;

Poročanja Intrastat;
Davčne evidence in poročanje;
Spremljanje zakonodaje s področja uvoza in izvoza

Zemljevid

Poslovna ocena

0 Mnenje

0.0 povprečje glede na 0 Mnenja


5 zvezdic
0
4 zvezdice
0
3 zvezdice
0
2 zvezdice
0
1 zvezdico
0

Trenutno ni ocen

Oddajte vaše mnenje


* Prosimo, upoštevajte: da bi preverili zakonitost vseh mnenj, ki jih objavimo, potrebujemo dokazilo o vašem sodelovanjem/obisku podjetja. Vsi objavljenei dokumenti bodo uporabljeni izključno le za namene preverjanja legitimnosti vašega mnenja glede podjetja.

Dodaj datoteke

Potrjujem, da so tukaj predloženi podatki resnični in točni. Potrjujem, da ne delam za tega ponudnika storitev, nisem konkurenca in nisem povezan z njim.
Z nadaljevanjem se strinjam s Splošni pogoji uporabe.

Hitri kontakt

company map
Pot za Brdom 102, 1000 Ljubljana, Osrednjeslovenska

Dodatna kontaktna okna

Zaupanje vredno podjetje:
Da
Slovenska odličnost:
 Da
Naziv:
GAZETA, finančno računovodske storitve in posredništvo, d.o.o.,
Davčna št.:
41978811
Naslov:
Pot za Brdom 102, Ljubljana
Številka računa denarne vrednosti:
IBAN SI56 0201 8009 0970 927 (odprt 12.2.2002, NLB d.d.)
Kontaktna oseba:
Tanja Horvat, Marija Horvat
Govorimo:
 SI
 EN
 DE
 HR
 BA
 RS
Mobitel:
01/256-03-60
Telefon:
+386 (0)1 2560360
E-mail:
gazeta@siol.net
Certifikat
Slovenska odličnost:
 Da
Naziv:
GAZETA, finančno računovodske storitve in posredništvo, d.o.o.,
Naslov:
Pot za Brdom 102, Ljubljana