Image
Image
291
  • COPYWRITING
https://www.info-slovenija.si/components/com_jbusinessdirectory/assets/no_image.jpg

COPYWRITING

Predstavitev

Copywriting

Copywriting  Pisanje besedil

Ta članek govori o pisanju oglasov in drugih oblik trženjskega komuniciranja. Ne sme se mešati z avtorskimi pravicami .

Nauči se več

Ta članek potrebuje dodatne navedbe za preverjanje .

Copywriting je dejanje ali poklic pisanja besedila z namenom Copywriting  oglaševanja ali drugih oblik trženja . [1] Izdelek, imenovan kopija ali prodajna kopija, je pisana vsebina, katere namen je povečati prepoznavnost blagovne znamke Copywriting in na koncu prepričati osebo ali skupino, da sprejme določen ukrep. [2]

Copywriting Avtorji kopiranja pomagajo pri ustvarjanju Copywriting  panojev , brošur , katalogov , besedil v obliki jingle , oglaševanja revij in časopisov , prodajnih pisem in druge neposredne pošte , scenarijev za televizijske ali radijske reklame, oznake , bele knjige , objave v družabnih medijih in druge tržne komunikacije Copywriting .

Vsebina

Zaposlovanje

Številni Copywriting  tekstopisci so zaposleni v Copywriting  marketinških oddelkih, Copywriting  oglaševalskih agencijah , Copywriting  podjetjih za odnose z javnostmi , v agencijah za pisanje kopij ali so samozaposleni kot samostojni podjetniki, kjer se stranke gibljejo od majhnih do velikih podjetij.

Reklamne agencije Copywriting  ponavadi najamejo Copywriting  avtorje kopij kot del ustvarjalne ekipe, v kateri sodelujejo z Copywriting  umetniškimi direktorji Copywriting  ali Copywriting  kreativnimi direktorji . Copywriting  Avtor avtorskih kopij napiše Copywriting  kopijo ali Copywriting  skript za Copywriting  oglas, ki v veliki meri temelji na Copywriting  informacijah, pridobljenih od stranke. Copywriting  Umetniški vodja je odgovoren za vizualne vidike Copywriting  oglaševanja in, zlasti v primeru tiskarskih del, Copywriting  lahko nadzira produkcijo. Copywriting  Vsak član ekipe lahko predstavi celotno idejo (ki jo običajno imenujemo koncept) in postopek sodelovanja pogosto izboljša delo. Copywriting  Nekatere agencije so specializirane za servisiranje določene panoge ali sektorja. [2]

Copywriting  Agencije za Copywriting  pisanje besedil združujejo Copywriting  avtorsko pisanje z vrsto Copywriting  uredniških in Copywriting  povezanih storitev, ki lahko vključujejo Copywriting  svetovanje pri Copywriting  določanju položaja in Copywriting  sporočil, družbene medije, optimizacijo iskalnikov , urejanje razvoja, urejanje kopij , lektoriranje , preverjanje dejstev , pisanje besedila in postavitev strani . Nekatere Copywriting  agencije zaposlujejo notranje pisalce, druge pa uporabljajo zunanje izvajalce ali samostojne Copywriting  strokovnjake.

Copywriting  Kopirni stroji sodelujejo tudi pri trgovskih verigah, Copywriting  založnikih knjig ali drugih Copywriting  velikih podjetjih, ki se pogosto oglašujejo. Lahko se tudi zaposlijo za Copywriting  pisanje reklamnih sporočil za Copywriting  časopise, Copywriting  revije in Copywriting  izdajatelje televizijskih programov.

Nekateri Copywriting  avtorji Copywriting  tekstopiscev delajo kot neodvisni Copywriting  izvajalci ali samostojni Copywriting izvajalci in pišejo za različne stranke. Copywriting  Lahko delajo v pisarni stranke, Copywriting  coworking pisarni, Copywriting  kavarni ali na Copywriting  daljavo od doma.

Copywriting  Avtorji kopiranja so podobni Copywriting tehničnim pisateljem in Copywriting  kariere se lahko prekrivajo. Copywriting  Na splošno pa je tehnično pisanje namenjeno obveščanju in poučevanju bralcev, namesto da jih prepričuje. Na primer, Copywriting  tekstopisec napiše oglas za Copywriting prodajo avtomobila, tehnični avtor pa napiše uporabniški priročnik, v katerem pojasni, kako ga uporabljati.

Copywriting  Izobraževanje

Copywriting  Tradicionalno je bila količina izobrazbe, ki je potrebna za pisanje Copywriting  avtorskih besedil, najpogosteje diplomirala iz Copywriting  angleščine, Copywriting  oglaševanja ali Copywriting  trženja. To se še vedno pogosto dogaja pri internih piscih Copywriting  besedil. Vendar pa se samostojni pisci Copywriting tekstopiscev danes lahko naučijo obrti pri tečajih kopiranja ali mentorjih. Številne stranke sprejemajo ali celo raje pišejo vzorce preko uradnih poverilnic za Copywriting  kopiranje.

v letu 2018 poročal o letni srednji plači 62,170 dolarjev za pisatelje in avtorje. Leta 2019 je izjavil, da se pričakovana plača za tekstopise giblje od 35.000 do 73.000 dolarjev. [3]

Znani Copywriting  tekstopisci

Nadaljnje informacije: Seznam avtorjev

Od takrat so nekateri avtorji kopij postali znani v panogi, ker so ustanovili velike Copywriting  oglaševalske agencije, drugi pa zaradi svojega življenjskega dela Copywriting. Številni ustvarjalni umetniki so delali kot Copywriting  tekstopisci, preden so postali znani na drugih področjih. [7]

Oblike Copywriting

Internet Copywriting

Dodatne informacije: Vsebina trženje in razvoj Copywriting  spletnih vsebin

Copywriting  Internet je razširil paleto možnosti kopiranja, tako da vključuje ciljne strani in drugo Copywriting  spletno vsebino, Copywriting  spletne oglase, Copywriting  e-poštna sporočila, Copywriting  bloge, Copywriting  socialne medije in druge oblike Copywriting  elektronske komunikacije.

Internet je Copywriting prinesel nove priložnosti, da se učijo svoje obrti, raziskujejo in si ogledujejo delo drugih. Naročniki, tekstopisci in umetniški direktorji se lažje poiščejo, s čimer se svobodno uravnotežijo kot možnost zaposlitve. Obstaja tudi veliko novih spletnih mest, zaradi katerih postane Copywriting  postajanje samostojnih avtorskih kopij veliko bolj organiziran postopek.

Copywriting  Optimizacija iskalnikov (SEO)

Copywriting  Spletna kopija lahko med svoje cilje vključuje doseganje višjih uvrstitev v iskalnikih. To vključuje strateško umeščanje in ponavljanje ključnih besed in besednih zvez na spletnih straneh, vendar pisanje na način, ki bi ga človeški bralci ocenili kot Copywriting  normalno.

Copywriting  Založništvo knjig

Pri Copywriting  založništvu knjig , loputa ali jakna je izvleček knjige, ki je na notranji strani iz trde platnice; zadnja kopija je podobno besedilo, običajno krajše, na zunanji zadnji platnici; in kopija kataloga je povzetek, ki je napisan za izdajateljev katalog. To je še en način, kako kopiranje uporablja pisanje, da prepriča kupca, da razvije zanimanje za Copywriting  izdelek.

Ključne besede:

Poslovna ocena

0 Mnenje

0.0 povprečje glede na 0 Mnenja


5 zvezdic
0
4 zvezdice
0
3 zvezdice
0
2 zvezdice
0
1 zvezdico
0

Trenutno ni ocen

Oddajte vaše mnenje


* Prosimo, upoštevajte: da bi preverili zakonitost vseh mnenj, ki jih objavimo, potrebujemo dokazilo o vašem sodelovanjem/obisku podjetja. Vsi objavljenei dokumenti bodo uporabljeni izključno le za namene preverjanja legitimnosti vašega mnenja glede podjetja.

Dodaj datoteke

Potrjujem, da so tukaj predloženi podatki resnični in točni. Potrjujem, da ne delam za tega ponudnika storitev, nisem konkurenca in nisem povezan z njim.
Z nadaljevanjem se strinjam s Splošni pogoji uporabe.

Hitri kontakt

Dodatna kontaktna okna

Certifikat